منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه شهرسازی

سامانه ارتباطی 137

137 logo

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

543657
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
181
351
2233
9268
11748
543657

امروز: جمعه، 06 مرداد 1396

 

 

اسماعیل حیدری 1

 

نام : اسماعیل

نام خانوادگی :حیدری

مدرک تحصیلی: فوق دیپلم حقوق قضایی

شماره تلفن داخلی : 128

مسئول واحد حقوقی و املاک

نشانی پست الکترونیک شهرداری:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح  عملکرد :

الف) پیگیری و رسیدگی به امور قضایی تعداد شصت و چهار پرونده حقوقی در دعاوی له یا علیه شهرداری تا مختومه شدن آن شامل:

1- مراجعت به کلانتریها، دادسراها ، دادگاههای عمومی و انقلاب ، دادگاه تجدید نظر ، سازمان کل بازرسی و دیوان عدالت اداری کشور

2-تنظیم مستندات ، لوایح و حضور در جلسات تنظیمی از سوی محاکم و ارائه دفاعیات و تکمیل پرونده ها.

3- همکاری و مساعدت در احضار یا جلب شاکی، شهود، متهم، مجرم یا معاونین آنها.

4-هماهنگی و مساعدت در امور معاینه محل ، کارشناسی ، تحقیقات محلی، ارسال ابلاغ، اخطار و یا اجرائیه های صادره.

5-اخذ نظریه پزشکی قانونی و یا شرکتهای بیمه در پرونده تصادفات و پیگیری پرداخت خسارت زیان دیده از سوی آنها و نهایتا اخذ رضایتنامه کتبی از ایشان.

6-تنظیم قرارداد حقوقی شامل وکالت و مشاوره حقوقی و ارجاع برخی پرونده ها به وکلای طرف قرارداد شهرداری و هماهنگی و ارسال مدارک و انجام مشاوره با ایشان جهت صدور لوایح و ارائه دفاعیات دقیق و کامل جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری.

7-اخذ 35 مورد حکم ورود به مکانهایی که ساخت و ساز غیر مجاز  داشته و از ورود مامورین ممانعت بعمل آورده اند.

8-پیگیری و اجرای احکام کمیسیون ماده 100 شهرداری.

ب) پیگیری و رسیدگی به کلیه امور مربوط به خرید و فروش املاک ، انجام توافقات و تنظیم قراردادهای آن شامل:

1- انجام مراحل تنظیم و صدور تعداد 42 توافقنامه با مالکین املاکی که ملک آنها در طرح تعریض و یا به نحوی مانع از اجرای پروژه های عمرانی شهرداری بوده اند.

2- اخذ اسناد مالکیت املاک تحت تملک قرارگرفته شهرداری و یا انتقال املاک فروخته شده به تعداد 24 جلد

3- پیگیری واگذاری زمینهای پارک کوهستان گلدشت به شهرداری با مساحت تقریبی 40 هکتار از طریق کمیسیون ماده 69 و هیات محترم دولت .

ج) اخذ استعلامات و ارسال نامه و پیگیری های آن از ادارات :

1- تنظیم و ارسال بیش از 200 نامه به ادارات مختلف و پیگیری آنها تا حصول نتیجه

2- تنظیم بیش از 40 قرارداد یا توافقنامه با ادارات خدمات رسان و مراجعت و پیگیری جهت پرداخت بدهی آنها به شهرداری.

3- پیگیری قضایی در جهت بعضی از مطالبات کارخانجات و یا مراکز تولیدی و توزیعی سطح شهر.

4- پیگیری درخواست شهرداری از طریق دفتر ریاست جمهوری که منجر به نصب خودپرداز بانکهای ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت و همچنین تاسیس باجه شعبه تجارت قلعه سفید گردید.

5- پیگیری و تهیه و تصویب طرح بافت فرسوده شهر گلدشت و همچنین پیگیری وصول مطالبات آن .

6- پیگیری در جهت وصول برخی از چکهای لاوصول از طریق محاکم قضایی و یا اجرای ثبت.

7- پیگیری جهت اخذ اعتبارات ویژه از طرف هیات محترم دولت و یا دیگر مسئولین ذیصلاح .

8- هماهنگی با کلیه ادارات درخصوص جابجایی ایجاد و تعمیرات هرگونه تاسیسات شهرداری.

9- هماهنگی با کلیه واحدهای شهرداری درخصوص انجام مواردی که نیاز به استعلام و یا مراجعت به محل از طرف واحد حقوقی دارد.

10- تنظیم درخواست و تشکیل پرونده در خرید انشعابات برق ، آب، تلفن و گاز جهت املاک و ساختمانهای شهرداری با تعداد بیش از 45 مورد

11- هماهنگی با کلیه ادارات خدمات رسان درخصوص تشکیل جلسه کمیسیون حفاری و پیگیری اجرای مصوبات آن.

12- شرکت در جلسات کمیسیون عمران و دیگر جلسات مرتبط با امور حقوقی شهرداری و پیگیری اجرای مصوبات آن.

 

 

 

 

 

مناسبتها

1 copy.jpg

شهردار

shahrdar

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

سامانه اتوماسیون اداری

اوقات شرعی