منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه شهرسازی

سامانه ارتباطی 137

137 logo

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

008311
امروز
هفته جاری
ماه جاری
بازدید کل
216
216
216
8311

امروز: شنبه، 04 آذر 1396

مشخصات مسئول امور اداری و کارگزینی

نام : پروانه

نام خانوادگی : حیدریان

سابقه کار : 17سال

مجموعه امور اداری شامل واحد های زیر با شرح وظایف مشخص شده می باشند :

1- واحد دبیر خانه و بایگانی : خانم فرزانه دهنوی

2- واحد تایپ و تکثیر : آقای روح الله امینی هرندی

3- واحد تلفنخانه و اطلاعات : آقای رضا جهانبخش 

گزارش عملکرد امور اداری شهرداری گلدشت 

-        پیگیری و اصلاح چارت سازمانی جدید شهرداری گلدشت از طریق سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

-        فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مراجعین در راستای طرح تکریم ارباب رجوج

-        شرکت در جلسات مسئولین امور اداری استان

-        تهیه ابلاغ و بخشنامه های داخلی اداره

-        ثبت و ضبط و صدور کلیه نامه های وارده به شهرداری در اتوماسیون اداری

-        ثبت و ضبط و صدور کلیه نامه های صادره از شهرداری در اتوماسیون اداری

-        ارسال و ثبت کلیه نامه ها به ادارات تابعه شهرستان

-        برگزاری کلاس های آموزش خانواده جهت پرسنل

-        برگزاری آموزش های مهارتهای هفتگانه (ICDL) در راستای اهداف دولت الکترونیک

-        معرفی پرسنل جهت آموزش های مورد نیاز درخصوص رشته شغلی مربوطه

-        برگزاری کلاسهای آموزشی قوانین و مقررات شهرداری ، امور مالی و شوراها

-        پیگیری درخصوص بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری 

-        تهیه و تنظیم لیست بن های کارگری و نحوه توزیع آنها 

-        تنظیم لیست برقراری کمک های غیرنقدی و خواروبار جهت پرسنل 

-        تجلیل از کارگران نمونه به مناسبت روز جهانی کارگر 

-        تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند 

-        تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن 

-        تجلیل از شاغلین مرد شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

-        پیگیر بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری در راستای تعدیل نیروهای انسانی کارگران فاقد کارایی لازم 

-        هماهنگی درخصوص تقدیر و تشکر از فرزندان ممتاز پرسنل 

-        صدور حکم و ارتقای گروه کارمندان رسمی و غیر رسمی 

-        صدور حکم حقوقی سالیانه کارگر و کارمندان شهرداری 

-        بازنشسته نمودن پرسنل شهرداری بتعداد7 نفر (کارمند و کارگر)

-        محاسبه میزان مرخصی مانده استحقاقی پرسنل کارمند و کارگران شهرداری به صورت ماهیانه 

-        صدور فرم ارزشیابی کارکنان 

-        اعلام گزارش کارکرد ماهیانه پرسنل و ساعت ورود و خروج 

-        صدور گواهی کسر از حقوق جهت کلیه پرسنل متقاضی 

-        درخواست سابقه پردازی از سازمان تامین اجتماعی نجف آباد جهت تکمیل اطلاعات داخل سیستم 

-        صدور احکام مرخصی پرسنلی و ثبت در سیستم اتوماسیون 

-        جمع آوری اطلاعات پرسنلی بصورت ماهیانه از دستگاههای ساعت زن 

-        ارسال فرمهای مربوطه جهت ارتقاء گروه کارگران به کمیته طرح طبقه بندی مشاغل کارگران استان

-        معرفی پرسنل کارگری جهت طی مراحل گزینش و صدور مجوزات مربوطه

-        تکمیل و تنظیم فرم مشخصات فردی پرسنل در سیستم اتوماسیون

-        تهیه فرمهای سوابق خدمتی و صورت جلسات کارمندان رسمی و ثابت 

-        تشکیل پرونده و معرفی پرسنل کارگری جهت کار در شهرداری از طریق شرکت پیمانکار 

-        تشکیل پرونده جهت ارتقای گروه کارمندان از کارشناسی به کارشناسی ارشد 

-        تشکیل کمیته رفاهی کارکنان شهرداری 

-        تشکیل کمیته انظباطی کارگران

مناسبتها

14.jpg

شهردار

shahrdar

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

سامانه اتوماسیون اداری

اوقات شرعی