منوی اصلی

پیوندها

president

سامانه شهرسازی

سامانه ارتباطی 137

137 logo

ورود کاربران

آمار بازدیدکنندگان سایت

561480
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
168
502
1726
6519
10253
561480

امروز: چهارشنبه، 29 شهریور 1396

مشخصات مسئول امور اداری و کارگزینی

نام : پروانه

نام خانوادگی : حیدریان

سابقه کار : 17سال

مجموعه امور اداری شامل واحد های زیر با شرح وظایف مشخص شده می باشند :

1- واحد دبیر خانه و بایگانی : خانم فرزانه دهنوی

2- واحد تایپ و تکثیر : آقای روح الله امینی هرندی

3- واحد تلفنخانه و اطلاعات : آقای رضا جهانبخش 

گزارش عملکرد امور اداری شهرداری گلدشت 

-        پیگیری و اصلاح چارت سازمانی جدید شهرداری گلدشت از طریق سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

-        فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مراجعین در راستای طرح تکریم ارباب رجوج

-        شرکت در جلسات مسئولین امور اداری استان

-        تهیه ابلاغ و بخشنامه های داخلی اداره

-        ثبت و ضبط و صدور کلیه نامه های وارده به شهرداری در اتوماسیون اداری

-        ثبت و ضبط و صدور کلیه نامه های صادره از شهرداری در اتوماسیون اداری

-        ارسال و ثبت کلیه نامه ها به ادارات تابعه شهرستان

-        برگزاری کلاس های آموزش خانواده جهت پرسنل

-        برگزاری آموزش های مهارتهای هفتگانه (ICDL) در راستای اهداف دولت الکترونیک

-        معرفی پرسنل جهت آموزش های مورد نیاز درخصوص رشته شغلی مربوطه

-        برگزاری کلاسهای آموزشی قوانین و مقررات شهرداری ، امور مالی و شوراها

-        پیگیری درخصوص بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری 

-        تهیه و تنظیم لیست بن های کارگری و نحوه توزیع آنها 

-        تنظیم لیست برقراری کمک های غیرنقدی و خواروبار جهت پرسنل 

-        تجلیل از کارگران نمونه به مناسبت روز جهانی کارگر 

-        تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند 

-        تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن 

-        تجلیل از شاغلین مرد شهرداری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

-        پیگیر بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری در راستای تعدیل نیروهای انسانی کارگران فاقد کارایی لازم 

-        هماهنگی درخصوص تقدیر و تشکر از فرزندان ممتاز پرسنل 

-        صدور حکم و ارتقای گروه کارمندان رسمی و غیر رسمی 

-        صدور حکم حقوقی سالیانه کارگر و کارمندان شهرداری 

-        بازنشسته نمودن پرسنل شهرداری بتعداد7 نفر (کارمند و کارگر)

-        محاسبه میزان مرخصی مانده استحقاقی پرسنل کارمند و کارگران شهرداری به صورت ماهیانه 

-        صدور فرم ارزشیابی کارکنان 

-        اعلام گزارش کارکرد ماهیانه پرسنل و ساعت ورود و خروج 

-        صدور گواهی کسر از حقوق جهت کلیه پرسنل متقاضی 

-        درخواست سابقه پردازی از سازمان تامین اجتماعی نجف آباد جهت تکمیل اطلاعات داخل سیستم 

-        صدور احکام مرخصی پرسنلی و ثبت در سیستم اتوماسیون 

-        جمع آوری اطلاعات پرسنلی بصورت ماهیانه از دستگاههای ساعت زن 

-        ارسال فرمهای مربوطه جهت ارتقاء گروه کارگران به کمیته طرح طبقه بندی مشاغل کارگران استان

-        معرفی پرسنل کارگری جهت طی مراحل گزینش و صدور مجوزات مربوطه

-        تکمیل و تنظیم فرم مشخصات فردی پرسنل در سیستم اتوماسیون

-        تهیه فرمهای سوابق خدمتی و صورت جلسات کارمندان رسمی و ثابت 

-        تشکیل پرونده و معرفی پرسنل کارگری جهت کار در شهرداری از طریق شرکت پیمانکار 

-        تشکیل پرونده جهت ارتقای گروه کارمندان از کارشناسی به کارشناسی ارشد 

-        تشکیل کمیته رفاهی کارکنان شهرداری 

-        تشکیل کمیته انظباطی کارگران

مناسبتها

1 copy.jpg

شهردار

shahrdar

ارتباط با شهردار

captcha
بارگذاری مجدد

سامانه اتوماسیون اداری

اوقات شرعی